Главная страница » Публикации » 2012 » #12 (24) » Theoretical bases of modeling decision-marketing solutions

Theoretical bases of modeling decision-marketing solutions


Авторы

Григорук Павел Михайлович
кандидат технических наук, доцент, докторант кафедры автоматизированных систем и моделирования в экономике
Украина, Хмельницкий национальный университет
violete.@ukr.net

Аннотация

The paper deals with issues related with theoretical aspects of modelling of marketing decision making process. According to system approach marketing decision making process is seen as a set of related subprocesses. Provided an opportunity to use the economic and mathematical modelling at each stage of the decision making process.

Ключевые слова

marketing decision making process, economic and mathematical modelling, the formalization of management problems.

Рекомендуемая ссылка

Григорук Павел Михайлович. Theoretical bases of modeling decision-marketing solutions // Современные технологии управления. ISSN 2226-9339. — #12 (24). Номер статьи: 2402. Дата публикации: 08.12.2012. Режим доступа: https://sovman.ru/en/article/2402/

Authors

Grigoruk Pavel Mikhaylovych
Ph.D., associate professor, doctoral student in automated systems and modeling in economics
Ukraine, Khmelnitsky National University
violete.@ukr.net

Abstract

Keywords

Suggested citation

Grigoruk Pavel Mikhaylovych. // Modern Management Technology. ISSN 2226-9339. — #12 (24). Art. #  2402. Date issued: 08.12.2012. Available at: https://sovman.ru/en/article/2402/


Print Friendly, PDF & Email

Читайте также






Библиографический список

  1. Reilian Ia. R. Analiticheskaia osnova priniatiia upravlencheskikh reshenii. – M. : Finansy i statistika, 1989. – 206 s.
  2. Litvak B. G. Razrabotka upravlencheskogo resheniia. – 3-e izd., ispr. – M. : Delo, 2002. – 392 s.
  3. Velichko S. V.  Sergeev N. E. Priniatie reshenii: analiz protcessov, predstavlenie informatcii. Chast I [Elektronnyi resurs]. – Rezhim dostupa: http://uvc.tti.sfedu.ru.
  4. Saimon G. Nauki ob iskusstvennom. – Izd. 2-e. — M.: Editorial URSS, 2004. – 144 s.
  5. Fatkhutdinov R. A. Upravlencheskie resheniia : uchebnik. – 5-e izd., pererab. i dop. – M. : INFRA-M. – 2002. – 314 s.
  6. Erokhina E. A. Teoriia ekonomicheskogo razvitiia : sistemno-sinergeticheskii podkhod. – Tomsk : Izd-vo Tomskogo un-ta, 1999. – 160 s.
  7. Bir St. Kibernetika i upravlenie proizvodstvom. – M. : Nauka, 1965. – 392 s.
  8. Uchitel Iu. G., Ternovoi A. I., Ternovoi K. I. Razrabotka upravlencheskikh reshenii. – 2-e izd., pererab. i dop. – M. : Iuniti-Dana, 2007. – 383 s.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Cart
Scroll to Top